|
|
#251 |
|
@ david, dat is hoop ik photoshop
??
|
|
| Sponsored Links |
|
|
#252 |
|
nou mijn teken stijl is tribal duss aanschouw
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pff en de links doen et nieteens...
Laatst gewijzigd door Xavio; 24 January 2010 om 20:26. Reden: links doen het niet (alweer) |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Manga tekening waar ik dan echt tevreden over ben :)
![]() |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
mooi man, ikzelf ben te lui om ze nog te gaan inkleuren. ... alhoewel ze er een stuk beter uit zouden zien denk ik ![]() najah misschien komt da nog.
|
|
|
|
#255 |
|
P.S. Kleuren is wel makkelijk hoor
thanks peter <3Latest artwork ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Blaze; 30 January 2010 om 21:21. |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
@ blaze
de laatste tekening is echt super mooi ingekleurd!! kon ik da maar met photoshop .verder lijken de laatste twee tekeningen van jou heeel erg op elkaar, kan je het ook anders tekenen? (andere positie, kleren, man, vrouw?) en dan ter zaken: hier post ik dan ook even mijn 2e poging voor het Utrecht tracers logo! ![]() kijk anders ook op mijn art fotoalbum ![]()
|
|
|
|
#257 |
|
Wooow peter, die is echt nice man! inclusief een kraspanda! (H)
|
|
|
|
|
#258 |
|
Yeah klopt, nou ik had al van pose veranderd. Maar die outfit was de eerste keer zo goed gelukt. Dus ik ging er maar voor om die outfit nog maar is te gebruiken. Ik vind die rok zo leuk om te tekenen
. Moet je ook is doen echt heel simpel en ik vind 't effect dat 't geeft heel mooi.Verder teken ik wel voornamelijk vrouwen dunno vind manga mannetjes niet zo leuk . Ehm het kleuren is echt heel simpel peter ^^ . Als je de line-art af heb is het werk eigenlijk al gedaan ik wil 't je best laten zien!Btw, jou manga tekening > die van mij nog wel hard . Ben echt zwaar onder de indruk van beide. Ze zijn allebij in nogal lastige posities getekend namelijk ![]() Ben verder wel blij dat ik die vorige twee zonder referenties getekend had ^^ en dat waren de eerste twee keer dat ik ooit een vrouwtje helemaal met lichaam enzo had getekend! Dus ik ben nog een vette nooby ^^. Maar volgende poppetje dat ik teken word misschien mezelf maar zit weer een beetje krap met tijd enzo |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Dubbel post dat weet ik maar dr is een nieuwe tekening van mij :) Chibi / Toon Link
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
is wel rete snel gemaakt eh.
![]()
|
|
|
|
#261 |
|
Die chibi? hmm 2 en half uur nee meer zelfs denk ik. Waarom denkje dat ?
minder gedetailleerd ^^? Daar is 't een chibi voor XD Groter hoofd en kinderlijfje Tekenen ervan duurde een uur inkleuren duurt gewoon altijd keilang . Zeker bij deze want shading was erg belangrijk en heb ik dus erg me best op gedaan |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Die chibi? hmm 2 en half uur nee meer zelfs denk ik. Waarom denkje dat ?
minder gedetailleerd ^^? Daar is 't een chibi voor XD Groter hoofd en kinderlijfje Tekenen ervan duurde een uur inkleuren duurt gewoon altijd keilang . Zeker bij deze want shading was erg belangrijk en heb ik dus erg me best op gedaanja van t detail bedoelde ik. maar ik moet complimenteren dat de schaduw en de ogen erg goed gelukt zijn! ik heb het zelf geprobeerd te doen, maar blijkt dat het bijna onmogelijk wordt als je geen scanner hebt . met andere woorden, denk ik dat ik het verlopig nog bij zwart/wit ga houden
|
|
|
|
#263 |
|
Peter je weet dat dat tablet ding dat ik gebruik slechts €80,00 euro kost hè. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat 't cheap is
zeker als je van tekenen houd. Geen gezeur met batterijen gewoon inpluggen en hij doet 't. Ding heeft iets van 512 drukgevoeligheids levels :) |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
|
|
|
|
#265 |
![]() ik heb weer een nieuwe gemaakt, deze is met een heel ander genre. hope you like it, i do ![]()
|
|
|
|
#266 |
|
hey mensen daar ben ik weer, ik heb nu de tijd genomen om een animatie te maken( geprobeerd te maken). bekijk de video
hy gaat nog langer worden, waarin meer gebeurt dan alleen rennen/lopen. maar da kan wel even duren. ik wou eerst zien wat het resultaat zou zijn met dit.
|
|
|
|
#267 |
|
Erg tof Peter. Is een mooi voorbeeldje wat ik wel kan gebruiken in mijn werk. Ik maak vaker animaties met mijn leerlingen, deze is erg mooi.
-Got a mind full of questions and a teacher in my soul Eddie Vedder -Failure is the key to success; each mistake teaches us something. Morihei Ueshiba.(founder of aikido) -We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit. Aristotle |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
thnx!
ik ehb nu ook een tekentablet gekocht (digitaal ding) thnx voor het id blaze! als ik deze een beetje onder de knie heb dan zal ik proberen mn tekeningen in te kleuren.
|
|
|
|
#269 |
|
Tijdje niets gepost, dus ik had wat in te halen. Ik heb laatst voor mezelf een shirt gestencilled en heb er meteen even een tutorial van gemaakt.
Enjoy! S T E N C I L - A - S H I R T - T U T O R I A L : Plakfolie word veel gebruikt om boeken mee te kaften en is in principe niets anders dan een enorme rol plakband. Je kunt het kopen bij boekenwinkels. 1. Bedenk een print voor op je shirt en knip een vel van de rol af waar je print op gaat passen. ![]() 2. Schets vervolgens met whiteboardmarker op het uitgerolde stuk plakfolie. Als je tevreden bent kun je hem met watervaste stift overtrekken om je schets permanent te maken. ![]() 3. Knip de delen die je wilt spuiten uit het folie. Span je shirt om een stuk karton met knijpers zodat hij iets uitrekt en mooi vlak blijft. Plak daarna je stencil op je shirt. Gebruik eventueel een lineaal om hem vlak te strijken terwijl je hem op plakt. Zorg ervoor dat je eventuele losse delen goed uitmeet en recht opplakt, zoals hieronder de gaten in het midden van de acht. ![]() 4. Nu kun je de verf gaan aanbrengen. Bij voorkeur textielverf aangezien dit langer blijft zitten. Je kunt zowel spuitbussen als een rollers of zelfs een kwast gebruiken. Het plakfolie zorgt ervoor dat je stencil op zijn plaats blijft en er geen verf onder je stencil komt. Breng de verf in meerdere lagen heel dun aan en laat hem tussen de lagen door goed drogen evt. met behulp van een föhn. ![]() 5. Nadat het shirt helemaal droog is kun je het stencil er voorzichtig af halen. Strijk je print nog even met een vel papier of karton tussen je print en je strijkbout. ![]() 6. Je shirt is klaar en ready for war! ![]() 7. Ik heb mijn shirt met goedkope huis tuin en keuken verf gespoten en ik heb hem uit angst nog niet gewassen. Hij stinkt na 2 optredens inmiddels naar een scala aan alcoholische dranken zweet en rookwaar. Steek dus tijd in het vinden van goeie verf wil je je shirt normaal kunnen wassen. Beter was je wel binnenstebuiten tough. ![]() E I N D E - T U T O R I A L - 8 -------------------------------------------------------------------------------------- Popsnikkel. Collabo met Estufa (posca's op canvas) ![]() Cactus + Eight. (posca's op cardboard) ![]() Crown. (posca's op canvas) ![]() Devil Swagga Bwoi. Collabo met Kerim (posca's op canvas) ![]() Moordende Maaltijdsalade. (pasta, sla, gebakken kip, brie, cashew, cherry tomaatjes, dressing kruiden) ![]() Mask. Voor een Oud & Nieuw party met gemaskerd bal thema. (spraypaint op masker) ![]() Pantsy. (Watervaste stift op joggers) ![]() Meest rechtse doek. By: Estufa (posca's op canvas) ![]() Nog af te maken / Any idea's? Collabo met Estufa (posca's op canvas) ![]() BOOMAN. (spraypaint en posca's op canvas) ![]() Later!
|
|
|
|
#270 |
|
wow die laatste is echt spacend man, respect
|
|
|
|
#271 |
|
aight! flexe tutorial! ga ik zeker ook een keer doen!
what about Montana paint op zo'n shirt? Je broek is ook mooi man!
|
|
|
|
#272 |
|
Nice hoor Maik wist niet dat je hier mee bezig was
![]() @ Peter je zult er geen spijt van krijgen als je hulp nodig heb je weet me te vinden op msn!Hmmk, nou dit is m'n laatste werk ^_^ ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
zo blaze! wat een improvement man!
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Je bent vooruit gegaan Tomas! Vooral de coloring en shading zijn netjes man!
@TVLpk: Montana is vooral geschikt voor muren enzo. Denk niet dat het goed blijft zitten op textiel. Textielverf is de beste oplossing denk ik.
|
|
|
|
#275 |
|
@hawk Je moet ens kijken naar acrylspuitbussen. Acrylverf werkt prima op textiel.
Ziet er allemaal weer mooi uit hier mensen.
-Got a mind full of questions and a teacher in my soul Eddie Vedder -Failure is the key to success; each mistake teaches us something. Morihei Ueshiba.(founder of aikido) -We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit. Aristotle |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Zal het dan ook maar even hier posten (beetje laat, maar beter laat dan nooit he!)
Mijn home-made carnavals outfit! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
wooww, for real, kan ik die overnemen volgend jaar zijn zooo cracking hot!
|
|
|
|
#278 |
|
Beeldjes
Omdat ik een nieuwe handvaardigheidopdracht bedacht voor mijn leerlingen ben ik vorig weekend eerst eens gaan uitproberen thuis samen met mijn dochter(6), en wat beter dan het onderwerp parkour?
. Dus dacht laat ik ze hier eens neerzetten. Het zijn gipsen beeldjes beschilderd met acrylverf:![]() links mijn dochter's, rechts die van mij. ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Dat is super vet. Leuker dan wat wij deden op school haha. Hoe krijg je dat voor elkaar met gips?
|
|
|
|
#280 |
|
Terug van weggeweest, weer een nieuw 3D werkje
ben er nog steeds mee bezig tips voor toevoegingen altijd welkom Here it is:![]() Speaks for itself ![]()
|
|
|
|
#281 |
|
ziet er goed uit!
|
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Wist niet zeker of deze een aparte draad waard was, maar vond het ook hierbij passen: http://vimeo.com/8332956
<parkour in pen-pop-up-vouw-editie> |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
VOOR
![]() NA ![]() reaction plz:) |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Parkour animation van mezelf^^.
have fun of http://bb-traceur.deviantart.com/art...tion-159928240 (laatste loopt goed) Greets -B.B.
|
|
|
|
#285 |
|
dude;D Die is echt masterlijk, nouja, ik vind hem supervet. Zelfs de bewegingen zelf zien er heel goed uit, zoals iemand in verschillende stages van een rol tekenen lijkt me superlastig. Hoeveel tekeningen kwamen hier aan te pas?
|
|
|
|
#286 |
|
Nice!
|
|
|
|
#287 |
|
dude;D Die is echt masterlijk, nouja, ik vind hem supervet. Zelfs de bewegingen zelf zien er heel goed uit, zoals iemand in verschillende stages van een rol tekenen lijkt me superlastig. Hoeveel tekeningen kwamen hier aan te pas?
Ik heb eerst een storyboard gemaakt en ben daarna soort van gaan kijken op me trainingsplekken hoe ik dat kon gaan maken. Vervolgens heeft me vriendin me geholpen door me te fotograferen. idd somige bewegingen moesten vaak opnieuw vooral de rol. In totaal waren er ongeveer 300 foto's gemaakt en daar heb ik ongeveer 60 frames van gemaakt. Dit heb ik met een speciaal plastic papiertje overgetrokken en gescanned. daarna in flash achter elkaar gezet en een beat ervoor gemaakt^^. dus ongeveer 60 tekeningen.
|
|
|
|
#288 |
|
Well me is up again
Ik heb weer wat 3d werk voor jullie, dit keer een filmpje![]() Rendertime: 24 hours xD Well here it is :
|
|
|
|
#289 |
|
Okay, some latest news, ga weer een 3D filmpje maken, dit keer met het thema PARKOUR
hoe kan het ook anders zal binnenkort screenshot uploaden met wat ik heb, mocht iemand ideeen hebben, let me know Scene will be some kinda building Wish me luck:)
|
|
|
|
#290 |
|
Here's a sneak preview, character voor het parkour filmpje:
![]()
|
|
|
|
#291 |
|
ziet er nice uit, ik ben heel erg benieuwd of je ook wat kan doen met de kleding die ze aan heeft, dat ze los daarvan kan bewegen en erachter aan wapperd ofzo
![]()
|
|
|
|
#292 |
|
|
|
|
|
#293 |
|
Is allemaal met olieverf gedaan, het is mn werk om te schilderen dus als je nog een portret of iets leuks wilt voor in je kamer vraag het dan maar.
|
|
|
|
#294 |
|
Nice work!
|
|
|
|
#295 |
|
Hey,
hoe heet die tekenstijl behalve anime and manga die jullie gebruiken?, die grafetti achtige? en welke programma's gebruiken jullie?>? |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Wie bedoel je ni J.P. want er staan nogal veel verschillende werken hier.
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
die van hawk iets meer naar boven.
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
een betje gespielt met fotoshop
(werk van half uur) vanwege mijn nieuwe filmpje ik stop nu 1-2 jaar met filmpjes maken dus ik vond hem belangerijk
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) | |
| Discussietools | |
|
|