|
|
#1 |
|
4 YO tracer,
die sdb op 4,55 vind ik wel amazing. en goed dat hij zoooo veel climbs doet. verder ga ik er van uit dat hiet weeeer een discussie uit komt rollen dus here ya go
Plus mijn mening: Die drops op het einde zijn heel bad, hij kan er niets mee, net als de frontflips trekken zijn benen ook niet. beter neit oefenen. de backflip daarintegen lijk me beter om te oefenen. en overslag ook. mooi filmpje!
|
|
| Sponsored Links |
|
|
#2 |
|
Ik vind het niet zo heel speciaal...
Ik zie deze kinderen van 4 liever met vriendjes/vriendinnetjes in een speeltuin klimmen en klauteren dan dat ik ze in een gymzaal zie ''trainen'' met hun vader(?). Maar dat is mijn mening.
|
|
|
|
#3 |
|
0:49 Ma Bu;
@meik, je ziet toch aan die pretoogjes dat dat kind het geweldig vind om zo te spelen in de gymzaal... ik denk als het hier bij blijft en hij het leuk blijft vinden dat het toch mooi is voor dat hummeltje
Paul Leprévost:"Remember: First we train, the we share" Dopefish, the second dumbest creature inthe universe. His thought patterns go, "swim swim hungry, swim swim hungry." Dopefish "will eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes." What's the most dumbest creature in the universe? Why, of course, the Ravenous Bugblatter Beast of Traal. It's so stupid that it thinks if you can't see it, it can't see you. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
klopt, de drops op het einde gaan helemaal nergens over.
voorderest vind ik t echt geniaal, kijk wat een kracht hij al heeft!
|
|
|
|
#5 |
|
Hmm, ga hier niet al te veel mening over geven maar als je de link in het youtube verhaal volgt wordt een boel duidelijk van de gedachten hier achter. Of je het er mee eens bent of niet.
-Got a mind full of questions and a teacher in my soul Eddie Vedder -Failure is the key to success; each mistake teaches us something. Morihei Ueshiba.(founder of aikido) -We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit. Aristotle |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik vind het niet zo heel speciaal...
Ik zie deze kinderen van 4 liever met vriendjes/vriendinnetjes in een speeltuin klimmen en klauteren dan dat ik ze in een gymzaal zie ''trainen'' met hun vader(?). Maar dat is mijn mening. wie zegt dat hij dat hier buiten om niet doen, maar dat hij het ook eens leuk vind om met zijn vader in een gymzaaltje beetje aan te kloten. Dit filmpje is een momentopname uit het leven van dit jongetje thats all. en zo te zien heeft hij er ontzettend veel lol in, and thats good for kids. |
|
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
|
|