|
|
#1 |
|
Vrijwilleger(s) gezocht voor fotoreportage in Gent
Hey gasten/gastinnen,
'k woon in Gent en 'k ben van plan een fotoreportage te maken over het niet alledaagse Gent voor mijn fotografiecursus. 'k Heb wat locaties op ogen, maar een locatie alleen is natuurlijk niet alles. 'k Ben daarom op zoek naar (enkele) of één parkour dude/dudette om wat actiebeelden op locatie te schieten. Het zou in de loop van februari, begin maart zijn. 't Kan wel een lange dag worden aangezien ik meestal mijn inspiratie op't moment op doe en 'k vraag dan ook liever iemand met wat geduld Voor de moeite krijg je dan natuurlijk een print (A4 formaat) van de beste foto en een eervolle vermelding in de credits ![]() mocht het je iets zeggen, pm me of laat me weten waar jullie precies trainen, dan kan ik altijd eens komen kijken Grtz |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
|
#2 |
|
dit kun je beter posten bij "contact gezocht" , dat kun je vinden bij "parkour Meetings"
succes verder ![]()
|
|
|
#3 |
|
thx
dan mag er hier een slotje op |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
|
|